reklama

svet je úžasný !

Veľa vecí sa okolo mňa za poslednú dobu udialo .Vlastne veľa vecí sa okolo mňa zmenilo a veľa veci sa okola mňa ešte stále mení .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Írske oslavy
Írske oslavy (zdroj: Veronika Viskupová)

Za posledý rok som toho viac stratila ako získala, čiže na túto tému budem písať preto lebo ma zaujal samotný fakt že čo napíšem.Sama neviem ako tieto riadky sformulovať aby sa pre mňa nestali len hlúpym pozlátkom ale pravdou.

Keď som dostala otázku na tému svet je užasný ,ak mám pravdu povedať nebola som nadšená a však hneď vysvetlím prečo. Ešte pred tým položím otázku ja Vám .
Ruku na srdce, že keď si prečítate názov tejto témy, hneď Vám každému napadne odpoveď "Tento svet je úžasný lebo mám rodinu a zázemie , kľúd,peniaze,a.......A tam to končí.
Tak ja Vám poviem pravý dôvod prečo je tento svet úžasný.Práve preto lebo každý na túto otázku odpovie inak, lebo pre každého je úžasné niečo iné.Či už sú to zážitky čo nám robia svet krajším alebo láska,priatelia,pes , auto ,dom , jachta ... No každy si tam dá čo chce.
Mne osobne vytvára svet krajším samotný svet.Možno to znie zvlášne alebo ako koľvek bláznivo,ale je to tak.Lebo ak sa pozriete veci hlbšie do očí uvidíte nie len ten povrch ale jadro a o to jadro tu ide .Nejaký hlúpy človek raz povedal že neexistuje dokonalosť.No a práve v tomto mu musím oponovať.Ak neexistuje dokonalosť tak neexistuje nič.A to práve preto že sám tento svet je dokonalý.Poznáte ten pocit keď sa v úplnej tme pozeráte na hviezdy? Alebo ten pocit keď pred sebou vidíte oceán? Alebo ešte jednoduchšie,ak sa raz zamyslíte nad tým s akou neskutočnou ľahkosťou a šarmom rastie tráva?S ničím s týchto vecí a ba ešte s miliónmi iných vecí sa vesmír vôbec ale vôbec nenamáha.
My ľudia sme tak isto neskutočne dokonalé bytosti ktoré však zabúdajú na život okolo seba a myslia len a len na svoj vlastný svet!
Nedovolím si povedať že nás stvoril boh lebo aj boh je na toto dielo dosť malý.
Ale ta sila čo nás stvorila ako veľých myslitelov sveta a tejto doby je v každom z nás.
Len každy z nás ju pomaly ale iste zabíja.Pýtate sa prečo? Hneď vám poviem.
Na zemi je okolo sedem miliard ľudí.Polovica týchto ľudí hladuje a polovica tých ostatných ľudí zaujíma iba ich život.Tak ako môžme žiť jeden pre druheho, keď je na svete veľa milionárov a veľa miliardárov a práve títo by mohli pomôcť chudobe. Ich však zaujíma stále iba to, ako si nahrabať ešte viac. Ovláda ich šialený chtíč a potreba byť lepším. No práve pomoc iným by ich priviedla bližšie k ich cieľu. A ak toto malé gesto nenapadne veľkej mase bohatých ľudí, tak ÁNO my veľký myslietia sveta sa zahubíme sami.Tak teraz si položte otázku Vy.Je tento svet naozaj taký, akým ho chceme pre svoje deti a deti svojich deti? A vedieme ho tým smerom aby taký niekedy aj bol? Otázky tipu, či je svet úžasný sú zbytočné a práve preto že dôležitejšia otázka pre celé ľudsto ..... "Čo s tým?"

Veronika Viskupová

Veronika Viskupová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vzdelaný človek sa stane ušlachtilím iba vtedy, keď naozaj v praxi používa to, čomu sa naučil, miesto toho, aby o tom iba hovoril.Dalajláma Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu